När man har lite svårt att sluta prata och det kanske blir lite väl krystat. Men jag hade lust att tala extra högt när jag berättade att vi faktiskt säljer kondomer.

Jag kan förstå att pensionärerna på Coop gillade mig, för jag tror mig faktiskt veta att de gjorde det. Anledningen? Att jag kan snacka så jävla mycket skit om ingenting. Jag älskar mitt jobb på Statoil, det är svinroligt nästan jämt och kunderna är oftast glada. Det träligaste med jobbet är när jag hör min egen röst dra samma skämt, om och om igen. Fy fasiken så illa! Hoppas inte jag har dragit samma dåliga skämt för samma kund nångång bara.

Idag ringde en tant och frågade vad korv, mos, räksallad och dricka (dvs "stora mosmenyn") kostar. Vänligt svarade jag "49:-", två minuter senare var hon där! Igår hade hon varit inne och berättat att hon inte skulle köpa nåt kaffebröd, för det fick faktiskt de som skulle komma och fika ta med sig, hygglo.

Kommentarer
Postat av: Anna nummer två

Haha, du är rolig du Annie! :) Samma skämt två gånger blir ju dubbelt så bra!

2011-03-02 @ 23:28:31
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0