La du din hand på min axel Och sa att livet var något enkelt Men jag kunde inte hålla med dig På en betonglagd äng stod vi Du bad mig ta kärlek lätt som en vind Men jag var så ung och dumdristig Och tårarna rann ner för min kind.

Nu ha jag spenderat fyra dagar på Statoil. I fredags spenderade jag kvällen på Granmyrsgatan, det var mys! Fick mig lite mat och rödvin, och slappnade av. Fick även tentaresultaten i fredags, och med det bröt jag inte min VG-trend på psykologin. Precis lika bra var att David fick precis samma poäng.

Snart äre måndag igen. Det innebär att det är två månader tills mamma och jag åker till Grekland, uj så bra. Det hade Smyrta garanterat sagt.

Och på onsdag ska jag på snabbvisit i Fimpen. Tänkte försöka snacka till mig våfflor hos farmor. Och gratta min lilla Tilda som fyllde två förra helgen. Dålig gudmor är jag, som inte kom och grattade då. På fredag åker jag vidare till Örebro, och träffar Carro och Jennifer! Årets reunion!





Kommentarer
Postat av: Anna

Åh åh, Greklandet! Vilken fin start på sommaren du kommer få.

2011-03-21 @ 18:39:31
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0