Jahapp

Helgen inleddes med trevlig after work med jobbet i fredags. Samma after work gjorde att jag tillbringade större delen av lördagen i soffan. Som tur var hann jag ut på en liten promenad innan solen gick i moln. Igår avslutade vi innebandysäsongen på absolut bästa tänkbara sätt när vi spelade ut Lesjöfors på bortaplan, och åkte därifrån med tre poäng efter 15-2 på resultattavlan. I och med den segern slutade vi på tredje plats i tabellen, 1 sekund (i GS-matchen) från att bli tvåa. Men jag ska inte vara bitter över uddamålsförlusterna. Vi levde upp till vår målsättning och min första säsong får ett "okej" av mig själv. Ikväll har damsektionen haft möte med några från styrelsen, och det verkar som att de vill ha kvar mig nästa år också. Eller rättare sagt, de vill det. Så jag kanske blir kvar där. Eller rättare sagt, jag blir kvar där. Tror jag.

Kommentarer
Postat av: perryyyyyy

är du lika velig som jag?? hehe

2011-03-15 @ 11:57:44
URL: http://letarefterframtiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0