Kakaaaa

Dagens kaka går till dagens fika med J och E. Okej, D var också med. Inte fullt lika många kakpoäng till nougatbollen, ska hålla mig till arrak! David kallar mig för ett levande facit. Jag önskar jag vore lika säker på honom att jag ska fixa tentan bra. Jag är liksom, lite oförskämt säker trots att det är så många dagar kvar. Men i morgon ska jag ju spendera dagen i Filipstad. Och känner jag mig själv rätt, vilket jag borde vid 24-års ålder och en herrans massa gråa hår, så tycker jag det är ett bättre alternativ att sova än att plugga på bussen kvart i 7 en kylig onsdagmorgon i februari. Vägen hem dock, då kanske jag kan ta en sväng med frågekorten.

Och vad i hunna håller Angelica Bengtsson på med! Vilken tjej!

Sofi kommer nog också få en kaka en vacker dag. Men det bästa är, att snart är det 5/3 och jag längtar sådär tokigt mycket. Först innebandy (om förslaget går igenom och restider passar sällskapet), sen Mia Skäringer och slutligen The Ark. Planerar att förtära vin där nånstans också.

Kommentarer
Postat av: sofi

MASSA VIN!

2011-02-22 @ 23:11:56
URL: http://letarefterframtiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0