Jag är en sån som har jäkligt kul utan att vara full, därför är jag skojig. Och till helgen: "vilken jävla super saturday"

Helgens kakor går knappast till alla träliga kunder jag haft under helgen. De som var trevliga kan dock få en liten var. Igår var jag osams med tvätten i över en timme, den jäveln valde att "tappa" avfettning i huvudet på mig. Precis som kunden idag valde att tappa en avfettningsflaska i golvet två minuter innan jag skulle gå hem idag. Eller ja, den gick sönder så kanske inte ska bli alldeles arg på kunden. Halt golv blevre jalle fall. Men jobbet har varit bra också. Gustav och jag inledde lunchätandet redan i fredags när jag kom från tentan. Jag åt pizza och han åt räksallad. Igår följde vi upp med att hämta mat på Vedugnen, eftersom Gustav inte orka laga matlådor till oss i fredags. Jag åt kebabsallad, han kebabtallrik. Jag har nu 2-0 i matcher.

Tenta ja. I fredags vare tentan och jag tror att både jag och David klarade den. Alla glada! Nu äre bara att vänta på resultatet och se så vi kan checka av ytterligare 7,5 poäng. Nu går vi in i vecka 9, vilket betyder att jag bara har 6-7 veckor kvar på universitetet. Från och med vecka 16 ska jag nämligen hänga i Filipstad, och se det - det gillar jag, för äre nåt jag gillar så äre att hänga där! Dâ känns gôtt dâ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0