För att han är ganska rolig och underhåller mig för det mesta, och för att vi ska vara de bästa psykologistudenterna - jalle fall om Ulrik får bestämma och säga sitt, vilket han ju gärna gör. Jag gillert!

David - Hittade 20 bläckpennor men ingen blyerts. Du har ingen över? ;)
Anna - Hahaha, det vet du! Jag fixart:)
D - Perfekt! Ses imorrn:) ps. gärna ett sudd också.
A - Haha! Sov gott!

Utdrag ur gårdagens mail:

Hej!

Nu är jag klar med hemtentarna för delkurs 1. Ni ville ha listan på de filmer studenterna studerat. Var så god!

Mvh//Ulrik

PS: Ni är väl fortfarande bäst i klassen!


Pannkakorna smakade bra. Och om tentan går bra ska jag nog kanske avslöja vad David svarade på ovanstående mail.

Kommentarer
Postat av: Anna

Anne är tillbaka! :) Jag kände mig bara tvungen att ändra någonting..



Är det idag du har tenta? LYCKA TILL i så fall! Kram

2011-02-25 @ 07:44:03
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0