cake of the day

..går till alla sköna svenska idrottare som idag varit ganska så grymma; Söderling, Sedin, Bengtsson, Kalla, Jönsson och inte minst Byggmark! Skola imorrn, tentaplugg väntar. Skriver 8.15 på fredag, gör ett break för Milkoloppet på onsdaf...men i övrigt hittar ni mig i 406, så detta ska nog gå vägen. ‎"Bare än har viljän äre inte så jävla svårt, då klarär än allt" som fyllot på buss 400 (Karlstad-Filipstad) sa nångång i höstas, och äre nåt jag brukar ha gott om så äre vilja! Planera träning blir, så jag kan åka till Filipstad så gott som direkt efter skolan imorrn. Tschüss!

Kommentarer
Postat av: soffan

plugga inte ihjäl dig duuu. när ska jag få dagens kakiiiii?

2011-02-21 @ 13:55:29
URL: http://letarefterframtiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0