True colors

Nu är det klart med LFIBK. Eller ja, klart och klart, jag har fortfarande inte skrivit på, men officiellt är jag nu tränare för deras damlag. Spännande må jag säga! På måndag är det lite kick-off med internmatcher, så innan dess är det läge att jag har klart för mig hur jag vill ha det. Med andra ord har jag gått från noll uppdrag till två på rätt så kort tid. Jag vet vad jag gör kommande år i alla fall, gôtt det.

Igår var jag och Emma på SATC2, efter att ha haft pusskalas och nattat barn på Granmyrsgatan. Filmen kändes lite "för mycket", men det är väl lite av grejen också. Gillade ettan mer i vilket fall som helst.

Håkan, som inte ens fyllt 4, imponerar stort på mig genom sin vilja att leka med bokstäver. Han kallar oss "Håkanhakan" och "Annapanna". Heidi, som har börjat på orientering, berättar ivrigt om sin kärlek, fridlösa blommor och brännvesslor. Nästa år börjar hon skolan, galet det.

Förresten Hanna, så har jag också funderat kring hur man odlar kärnfria druvor?

Nu väntar jag på Cissi, Fredrik, Nora och Tilda. MYShelg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0