snösnösnööö

tänkte säga att det nog inte finns nån som kan föreställa sig hur mycket det har snöat idag, men eftersom det verkar se likadant ut i hela långa riket så hoppar jag det. idag tog jag en lätt promenad på en timme i morse, kändes som riktig träskträning så var rätt trött när jag kom hem. trotsade vädret efter duschen och begav mig till granmyrsgatan, mitt andra hem tack, för lite kaffe och ritande med heidi. fick även lite underhållning på köpet då grannen skottade taket. och den va på hög nivå vill jag lova. ser sådär mycket fram emot att jobba idag/natt. välkomna att hälsa på mig. om ni hittar dit. börjar 21 och har redan börjat följa bussarna på "live-tjänsten", annars lär jag aldrig ta mig dit. förövrigt har vi börjat sälja ut våra mängder med kexchoklad på jobbet, och har därför "extra pris", funderar fortfarande...betyder det att man tar 2 och betalar för 3 eller?
å så har vi börjat sälja små kakor till kaffet, ja inte tusan är de stora inte.
nya ahlgrens bilar på lösvikt dessutom, rätt så stora om ni frågar mig. rätt så goda också om jag får frågan igen.
när man är hygglig å tar en promenad med hunden som för tillfället bor i vårt hus får man chokladask. med världens godaste choklad dessutom. mamma, vad sägs om min nya matta?
...som tycker...
...precis som min pappa. och jag säger som så, jag kan om jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0