humor

DAG 1

Anna Johansson os-guld, jajajaaa!

Rebecca Bergelin
Rebecca Bergelin
vad? vem vinner?
Igår kl. 20:31 · 
Anna Johansson
Anna Johansson
kalla, jajajaaaaa!
Igår kl. 20:32 · 
Rebecca Bergelin
Rebecca Bergelin
va? tog hon os-guld?
Igår kl. 20:34 · 
Anna Johansson
Anna Johansson
haha sluta nu, vid närmsta anblick trodde jag du lyckats undgå det och lurade mig:)
Igår kl. 20:35 · 
Rebecca Bergelin
Rebecca Bergelin
hehe nej ja har varit o tränat..1.jag vet inget om os 2. jag visste inte ens att hon skulle va me...hehe ja jag vet att jag är pinsam
Igår kl. 20:37 · 
Anna Johansson
Anna Johansson
haha vaddå pinsam? alla har la olika intressen;) trodde bara din ironiska sida tog över då jag inte lär varit ensam om att ha kommenterat os-guldet.. :)
Igår kl. 20:38 · 
Rebecca Bergelin
Rebecca Bergelin
hehe nej men ja såg ditt först...har uppdaterat mig nu=)
Igår kl. 20:39 · 
Anna Johansson
Anna Johansson
hejja dig!!:)
Igår kl. 20:40 · 
Ylva Tallberg
Ylva Tallberg
JAAAA!!!!!!!!!!!
Igår kl. 21:03 · 

DAG 2

Rebecca Bergelin "Åh såg ni att Kalla tog guld IDAG?" "Idag, var det inte en repris du såg?" "ööh va?nej de dror ja inte...eller ja vet inte!" Gurra har heller ingen koll hahaah


Anna Johansson
Anna Johansson
HAHAHAHA!
för 11 minuter sedan · 
Anna Johansson
Anna Johansson
Jag dör! Älska att Gurra är förvirrad!:) Erkänn det kändes gôtt å glänsa lite?!:)
för 10 minuter sedan · 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0