ajajaxeln

idag har jag bakat bullar. om nån är sugen på att smaka äre bara att komma hit! seglarbullar på sandhamnsvis, luktar kardemumma så det står härliga till. tänkte jag skulle göra dem små idag. och det gjorde jag. men att de sedan jäste och ökade 188% i storlek är en annan femma.

imorrn äre friluftsdag. jag är eldansvarig serrni. ska styra upp korvgrillning. kan tänkas bli en och annan bulle med. ska nog bjuda britt på en. ja, det ska jag. britt är förutom idrottslärare även sjukgymnast. klagade lite på min onda axel och när hon klämt lite på den beslutade hon lite rehab med gummiband. så idag fick jag ett med tillhörande övningar. häromdan masserade hon mig också. visserligen var det för att visa några elever men ändå. synd att jag troligen är med tjejerna på innebandy-sm när den andra gruppen ska köra. hade gärna ställt upp en gång till.

Kommentarer
Postat av: Anna

Halvfinsk som jag är värmer det att se marimekkoburkar! Mer sånt!

2010-02-11 @ 22:41:46
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0