urkund in my ass

när vi lämnade in våra tentor förra veckan skulle de också skickas in till ett system som kollar att vi inte fuskat och plagierat och haft oss; urkund. när jag skickade mina filer från min studentmail i onsdags fick jag inte någon omtalad bekräftelse. på fredagen hade de fortfarande inte kommit fram till han som skulle ha dem, vilket ledde till att jag gjorde ett nytt försök. å inte fick jag nån bekräftelse inte. då kom min kära josie på att jag kunde testa från min andra mail. sagt och gjort, det första jag gjorde när jag vaknade igår var att skicka dem från min hotmail (tid enligt mailen: 08.05). och fick såklart bekräftelse direkt. och nu får jag mail av kursledaren att han fått in dem...två gånger! följt av en fin smiley. en sak är säker. jag kommer åka dit på att ha plagierat mitt eget arbete. haha, snyggt! tur att där stefan, kursledaren, är en festlig karl som håller på degerfors och med största sannolikhet bara kommer tycka att jag har lite oflyt:) med tanke på tidigare nämnd tidpunkt undrar han nog lite vad jag har för liv också.

det blev ingen final för warberg. och inte tycks det bli det för aik heller. häpp.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var få saker som gjorde mig så nervös i skolan som urkund... Inte för att jag hade anledning att oroa mig, men ändå.

2010-04-14 @ 21:16:10
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0