bläck

igår tyckte en bläckpenna på jobbet att den skulle gå sönder i min byxficka. jag själv upptäckte det först när halva min högerhand var full av bläck. på kuppen hittade jag ett par nya (dam-)byxor och en stor blå fläck på mitt högra lår. snyggt kan jag tycka.

min hemtenta börjar närma sig "färdig". lovar att visa mina egenritade bilder från paint. har ända till fredag på min att fila och ändra och putsa och gud vet allt..och sälja en genomläsning till emma. har erbjudit bakverk som betalning, det togs! funkar alltid på nån som är gravid tror jag.

borde nog ge mig ut en sväng i solen med för att inte få krupp. ikväll blir det den bästa sommaren, värsta kapet på jobbet. den och kopps för 149:-. kom å köööp!

Kommentarer
Postat av: Hagge

Du borde inte rita i paint. Bilder ritade i paint tillsammans med comic sans skriker 40-talist som gått webbkurs och sen applicerar sina kunskaper på en hemsida tillägnat familjen.

2010-04-07 @ 08:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0