tog en tur till granmyrsgatan

lämnade liggunderlaget som jag lånade på vandringen. värt vare! fikade lite och lyssnade på heidis, i vanlig ordning, kloka uttalanden som bland annat innehöll frågor om hånglande ledde till att man fick klämma ut en bebis. och så blev det två omgångar uno, fick se mig besegrad båda gångerna. först av håkan, 3 år, och därefter av heidi, 4 år. jag gillar att vara där.

sitter och tittar på svtplay. här är ditt liv med mikael persbrant.

det är jobbigt att veta att det inte är långt kvar, samtidigt som jag inte vill att du ska lida. jag vill inte minnas att du mår dåligt, jag vill minnas när du alltid sken upp och sa "lilla anna". jag hatar döden.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas att det inte gör för ont.. :(

2009-09-15 @ 11:15:43
URL: http://robey.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0