kommer:

yes! helg! tog dubbla examinationer idag istället och blev lediga imorrn. nån som klagar? nääe, tror inte det! imorrn ska jag därmed göra ingenting och sen jobba 20-02(03) för att vakna i lagom tid för att ta mig till tåget mot norrköping och bästa jennys 3o-årsfest! fint det!

en bild till mamma (som tyckte jag skulle varit med tillsammans med mina påslakan på rix fm när de pratade om beroenden igår)

fina va?

skitungar jag träffade förra veckan i fimpi.

 

 

bönan är för kort för att ta ut pengar?

 

nu äre höst va! bytte till duntäcke igår..å om jag sov gott inatt! nu blire praktik i två veckor, inleder med bergsklättring på måndag vilket känns mycket(!) bra!

hej på en kurva!

förresten är jag nyfiken på va hanna kan tänkas ha för present till mig, de är ju inte jag som fyller!


Kommentarer
Postat av: Harry

Haha ohhhh, sötperry då!!

2009-09-24 @ 20:24:36
Postat av: Harry

Oj, haha inga förhoppningar på en jätte present nu, bara en liten produkt jag hitta o tänkte på dig. :p

2009-09-24 @ 20:25:56
Postat av: perry

meeeeh. det är inte så att bankomaten sitter jääävligt högt upp att dom tillomed har en liten pall framför? vavavavavav? äresåäresåäresåå? ;)

2009-09-24 @ 22:01:12
URL: http://pertan.blogspot.com
Postat av: Hagge

haha sjukt kul att hon knappt ser knappsatsen.. bra att ha för väl valda pikar :)

2009-09-25 @ 12:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0