buss tur

idag tog jag mig en tur med bussen. skulle åka och hämta lite kurslitteratur och bedömde att den var för tung att gå de kanske 4 kilometrarna hem. i vilket fall som helst. när jag sätter mig på bussen får jag höra en ljuvlig östgötska bakom mig. tjejen är inte blyg heller, satt och pratade vitt och brett om hur dåligt norrköping var, att alla visste allt om alla och så vidare. det kanske är nu jag ska tillägga att jag hade på mig en tröja med texten "KFUM Norrköping Innebandy" på..då jag hade haft idrottslektion strax innan. Tackar. Nu tror jag iofs inte att det var mig det var fel på..snarare henne.

när jag hade hämtat mitt paket gick jag in i affären bredvid och köpte lite mjölk. väl där lyckades jag bli påkörd av samma rollator. tre gånger.

å så dessa jävla särskrivningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0