jag klager int

men visst har man haft roligare helger än såhär. inledde med begravning i fredags och jobbade igår. hösten är mer än här och jag är inte den största supportern till det. kanelbullens dag idag, bakade te mig en på jobbet igår. på dagens meny står köttbullar och potatismos, bådadera hemmagjort. söndagar är tusan inte roliga. bönan gjorde 3+1 igår, snyggt! det är fan inte lätt när det är svårt. imorrn blire filipstad igen.

lite kul är jalle fall att pelle berättade att pölsa bor i samma område som jag.

och i onsdags va vi på hockey.

nån som minns upper-deck? (jag gört! fråga min bror):)



förra helgen var det 3o-årsfest


hagges lilla bit


moget mats, moget...
 

jag fick kaffe av sötharry!



ta mit till ikea, nån?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha hade helt glömt bort vinflarran! ja jag är otroligt mogen när jag är för full! :)

2009-10-07 @ 16:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0