who is that man with the microphone? the is here but tomorrow he is gone, but I disagree

om jag ska säga det själv så blev linedancen idag en succé. till och med mina fruktade ettor dansade som aldrig förr. att jag sedan följde upp med en väldigt uppskattad bollek gjorde inte saken sämre. nu har jag haft mina sista lektioner på spg för i år. men vecka 6 är jag tillbaka, och längtar redan! för då vankas det milkolopp och skidåking!

idag fyller min äldre moster år. tänk att det alltid varit så att mostern varit mostern och äldre mostern varit bara guje. det är i och för sig inte så bara. guje är verkligen en mormor jr, lagar världens godaste mat, är världens snällaste och har en karl som bakar världens godaste bullar. och just det, precis som mormor så är hon ogärna med på kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0