i'm a punkrocker, yes i am

jovisstvettni! igår var torgny-melins inne på jobbet. fick se bussen utanför och sa till min kollega "shit va sjukt, jag hade min blick här för max 5 sekunder sen" och pekade på en bild på just torgny-melins på framsidan av vf som jag just plockat bort och som vi just igår fått minst en för mycket av.

i vilket fall serverade vi mat till till några karlar som kom ur bussen. och faktiskt så vet jag inte hur grabbarna i torgny-melins ser ut men jag kunde ju spana på bilden på tidningen när de gått ut, å visst var det dom.

några minuter senare, när jag varit och lämnat de gamla tidningarna, kom en av grabbarna tillbaka och frågade om jag inte hade några dagstidningar kvar. jag svarade att jag precis burit undan dem och undrade om det va vf han ville ha. när jag hämtat en vek jag den med bilden upp och frågade om det va fredagens han menade. han pekade på bilden och jag sa "förstod nästan det" och skrattade lite. sen bjöd jag honom på tidningen. hade ju ändå fått en för mycket.

ni förstod ironin över "grabbarna" va?

 

nu bönan, nu kan du snacka vidare om pontare:)


uppdatering.

jag gillar att torgny-melins ställer upp med boten anna i dagens dansbandskampen.


Kommentarer
Postat av: sofi

vad är torgny mot pontare liksom ;) hehehe

2009-11-08 @ 13:03:22
URL: http://pertan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0