du stryker fingrarna lätt mot min kind och i ett ögonblick då allt står still så får jag en chans att säga allt det jag aldrig sagt så får jag en jag chans att ge dig allt det du aldrig haft men jag är för feg

lördagmorgon. jag läser nilsoves glimtar. och tror det kan bli lite sol idag. karlstad har ju hittills lyckats skrapa ihop 2 timmar i november. bitter? int jag int. idag blire inget filipstadsbesök för innebandy. blir skattkärr-linköping istället. nt har visst kollat poängligan:
"Lesjöfors spelare Gustaf Ryhed har på åtta matcher gjort 19 poäng (12 mål och sju assist). Kommer ni hålla ett extra öga honom?

- Det är ett imponerande facit men vi lägger inte ner någon extra energi på andra lag och dess spelare, vi koncentrerar oss på vårt eget spel, säger Ramlöv."

själv hade jag sagt, lycka till att komma förbi johannes larsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0