"dra kortet åt vilket jävla håll du vill, jag skiter i vilket"

volleyboll vare idag med. min ena arm ser numera misshandlad ut och om nån, mot förmodan, skulle fråga skyller jag på slickebollen - att jag gör! förresten var albrecht så tokigt nöjd med min smash idag att han tog mig ihand! synd att jag inte fick in den varje gång..dick..dock.

ylva och jag är nästan lika bra på att spela volleyboll som på att bära kanot. det är vi å andra sidan jäkligt bra på.

idag fick jag en ny vän. tanten på konsum. hon brukar va, ni vet...varken bu eller bä, rätt likgiltig. idag fick jag henne att dra på smilet och bli hennes vän. jag drog mitt kort åt fel håll, trots en rätt stor lapp. hon säger till mig varpå jag ger henne ett "åhh" blandat med ett skratt och kommentaren "jag är inte sann, det står världens största lapp här och jag kan ändå inte lära mig", och skrattar igen. när jag gjort rätt berättar jag om hur roligt vi har det på mitt coop när folk frågar om de ska dra mm-kortet eller bankkortet först och ger dem svaret "det spelar ingen roll". folk blir totalt nollställda och börjar fumla. (ni som jobbar på coop och inte testat, gör det!) i vilket fall som helst var det då hon gjorde det, drog fram lappen hon så gärna ville sätta upp i helgen. "dra kortet åt vilket jävla håll du vill, jag skiter i vilket". jag är rätt säker på att vi är kompisar nu.

e, s & m iversjö, detta gäller inte er då ni tillhör våra bästa shopexpress-kunder:)

eftermiddagen bjöd på tennis. claes berömde oss för heldagen och sa åt oss att äta ordentligt när vi kom hem. jag lyssnade i alla högsta grad och vräkte i mig lite pannkakor med blåbärssylt, fint vare.

imorrn är onsdag. sannerligen en bra onsdag. onsdagen den 4/11 -o9 kan nog faktiskt gå till historien som en av världens bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0