blä

det är så tråkigt när mamma åker! får ångest, vill gråta och följa med hem. men det här är ju mitt hem, det är ju här jag bor nu. konstigt känns det. sen fick jag för mig att följa med till örebro och titta på innebandy. men det struntade jag i. eller, struntade..orkade inte åka buss tillbaka.

MEN. nu har jag onsdag och se fram emot. det ska bli vääääldigt kul! det är länge sen jennys 3o-årsfest, och med andra ord länge sen jag träffade de där fyra jag ska träffa på onsdag.

två veckor till i skolan, sen blire praktik i två veckor. efter det är det snart december vilket betyder humanbiologi i tre veckor. efter det är jag "ledig" nästan en månad, 18/12-14/1. den fjortonde skriver jag mastodonttenta och två dagar senare, på min självaste 23-årsdag, åker vil till idre. puh. det var närmsta tiden jag.

ungefär i samma veva börjar jag alltså läsa tyska bredvid idrotten. kan bli intressant.

Kommentarer
Postat av: Hagge

det blir grymt! se bara till att värmland väntar en dag eller två med snön. vinterdäcken är inte på ännu...

2009-11-02 @ 08:08:12
Postat av: Anna

Din blogg är också najs att läsa :) Har inte lyssnat nåt på Nejra men det ska jag genast göra! Kram

2009-11-02 @ 09:53:17
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0