att ringa nu känns lite fånigt och kort

efter friidrotten fick jag ju finbesök av silverpilen, som hade varit med om mycket på vägen til värlmland. det var i vilket fall som helst ett skrattande gäng som plockade upp mig efter friidrotten.

efter en runda på stan gick vi till alfies och åt god mat. själv unnade och gôttade jag mig med en riktigt flötig pizza. bra smakade den. det tror jag det andra gjorde med.

nästa anhalt var löfbergs lila arena med en fortfarande ovetande jenny. hon visste faktiskt inte exakt vad det var förrän hon fick se nån t-shirt och sin biljett bara några sekunder innan de drog våra biljetter.

winnerbäck med band bjöd på en mycket trevlig och mysig konsert. stråkarna och anna stadling fick mina plus i kanten. lite otippade låtar och hyggligt mellansnack fixade en mysig konsert. tack kära vänner! ♥


Kommentarer
Postat av: Bempi

Tack själv bästa Anna!!

2009-11-07 @ 20:20:19
Postat av: hagge

tack själv.. kaninjävel :)

satt några nya rekord? florence griffith joyners på 100 m vore nåt.. anni + 30 kg testosteron och en red bull så äre klart

2009-11-09 @ 23:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0