13

ibland blir man ju inte dåligt trött. jaaaa, det är möjligt att det är en katastrof att vi tar 13 spänn för en kexchoklad. men hitta en annan jävla butik som är öppen nu då? ibland gillar jag inte kunder.

igår fick jag hjälpa en kille att välja tuggummi som man fick bra andedräkt av, en annan att räkna hur många öl han fick för sin jäkla femtiolapp, försöka förstå en arg asiat (dock inte på mig), ett så kallat treminuterifyraragg och möta krogfolket i dörren. krogfolket är man rätt glad och se när det enda man sett hela natten är mongon.

krogfolket är alltså de som jobbar på krogarna, inte de som varit där med över 0,0 promille i kroppen.


Kommentarer
Postat av: Hagge

vad valde du för tuggummin åt honom då? jag hade lätt gett Extra Sweetmint.. såååå bra! they fuckin' are!

2009-11-10 @ 10:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0