vänd om, vänd rätt

när mamma ringde och väckte mig 12.13 hade jag lust att skjuta både henne och mig själv. henne för att hon satt i en solstol i falsterbo, och mig själv för att varenda muskel i min kropp värkte. nu ska jag försöka vända tillbaka dygnet, ett projekt som förhoppningsvis inte tar längre tid än tills ikväll då jag hoppas kunna somna i normal tid. imorrn blire finbesök från åmål, vi planerar ett besök i mariebergsskogen i hopp om att det inte spöregnar. men vad gör väl det? vi har väl gummistövlar och regnjacka:)

igår fick jag frågan från en kille, som var alldeles för liten för att vara ute vid den tidpunkten, om det inte var svårt att va med vänner om jag alltid sov när de var vakna. ehh..jag jobbar 19-o6...varje dag?! okej, han var inte så gammal.

nattens kändisar bestod av jens byggmark, köpte ramlösa, och cirkusbroder bronett, tankade sin stadsjeep. klockan var typ halv fem å han frågade hur långt det var till arvika. tilläggas ska att jag nog inte hade sett att det var han om jag inte fick titta på hans körtkort, vilket jag fick.


lite frukost på det kanske? håller på å tvättar min senapskryddade orangea skjorta dagen till ära. borde dammsuga, men efter att ha dammsugit hela vår butik tre dagar irad är jag just nu inte sååååå sugen.


Kommentarer
Postat av: perry

dåligt med kommentarer på min blogg nuförtin kaka jääävel. mingolfi snart? :D

2009-07-07 @ 23:30:46
URL: http://pertan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0