söt pojke och messmör

igår kom bärgningsbilen till jobbet. träligt läge när ens typ splitternya bil lägger av mitt på e18 under semestern. tyvärr hade vi ingen likadan att erbjuda men väl en golf. skitsamma. det viktiga i den familjen var den ena sonen, i 8-årsåldern. han led mest troligt av autism och var tokigt söt. när de stod i kassan frågade han om det var jag som var anna. det intressanta var att jag tidigare under dagen hade pratat om att jag skulle kunna tänka mig att jobba med den typen av utvecklingsstörda barn, en fråga som varit uppe tidigare...inte minst på åland:)

igår fick jag även glänsa med mina nyvunna kunskaper kring messmör, vilket ledde till försäljning. gillar't.

nu äre bara(!) en natt kvar, sen tänkte jag bli människa igen. tänkte försöka med en dusch nu. det grämer mig att jag missar både busfabriken imorrn och grillfest på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0