ojdåhoppsan

på hela cykelturen hem från jobbet fick jag inte så mycket som en droppe regn på mig. tackar. det har fullständigt vräkt ner idag, vilket lett till att vi inte haft speciellt mycket kunder. istället en hel del skratt och struntprat. gillart. var alldeles för seg för arbete idag.

martina har rätt! jag borde ge kaka varje dag. men det där med att skicka vet jag inte? det blir ju väldigt kladdigt..å svårt? kanske ska göra så att alla som fått kakor bjuds in på kakkalas en gång i månaden?

tre kakor idag. martina för en för det fina förslaget. sofi får en för att hon är bäst. sen får heidi en för hon är söt. pratade precis med henne i telefonen när hon och mamma spelade uno. grym 4-åring kan jag säga. å i morrn ska jag träffa hennes mamma innan jag lämnar för östergötland.

så jag säger som heidi sa till mig: puss&kram&klapp&godnatt!
sötaste heidi


förresten martina. du, jag, sofi, jenka å en dunk vin inom en snar framtid! alldeles för länge sen jag såg era nunor nu.

Kommentarer
Postat av: perry

fimpiiiiii varför är du inte här? YÄÄÄÄ. III LOOOOOVEEE

2009-07-12 @ 04:36:08
URL: http://pertan.blogspot.com
Postat av: Harry

Nykter Perry? :p

2009-07-12 @ 17:05:08
URL: http://dooelaa.com/blogg
Postat av: chiliii

sweetii när är du i norpan så vi kan dricka oss berusade? :D

2009-07-12 @ 22:18:34
Postat av: Anonym

sweetii när är du i norpan så vi kan dricka oss berusade? :D

2009-07-12 @ 22:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0