ny bil

egentligen. jag har ju inte körkort men skulle nog klassa att jag kan en del om bilar ändå. typ lampor. det är jag grym på. om jag själv får säga det. det kan i och för sig ha med att göra att jag kollat i den där jäkla lathunden massa gånger, men å andra sidan är den ju till för det. säkringar är inte min starka sida. tanka å ta mätarställning kan jag. inte fullt lika bra på oljor men det börjar komma. men bäst av allt är jag på våra korv-, pizza- och hamburgermenyer. imorrn får vi en av våra två nya bilar till stationen. toyota iq. den är svinigt liten och på bilden i vårt internbrev stod en tjej bredvid. hon såg ut att vara en halvmeter högre än bilen. visserligen stod hon på en trottoarkant. men ändå. hon kan ha varit väldigt lång också. billig. 299:-/dygn. går bara att boka via internet om någon är sugen. fria mil, dvs 299:- + bensinen. jag är rätt bra på uthyrning också. mohaha.

12-20 i morrn och 14.30-21 på lördag. fika med emman innan det blir bussa mot fimpen 12.00 på söndag. fint äre! så på måndag är jag tillbaka på coopet om nån undra.

 

Kommentarer
Postat av: Harry

Yey! Då ses vi! Du har varit borta alldeles för länge nu!

2009-07-10 @ 12:35:15
URL: http://www.dooelaa.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0