har man visioner är man ingen bitterfitta (tillägnat a.hagvall)

nästa år SKA jag:

åka till st. louis
ta körkort
(nu äre bara att fortsätta fylla på...)


min moster har boken äkta vara: en guide till oförfölskad mat, vilken jag inte kunde hålla mig borta ifrån. dumt nog kollade jag i den i samband med fikat, som innebar både rulltårta, pepparkakor och bullar. för att inte tala om glasstårtan till efterrätt... jaja. den där boken..borde jag köpa. de hade beskrivit en vanlig tjejs måltider (okej, hon kanske åt lite för mycket måltidsersättningar för min smak) och hon hade under 24h samlat på sig, inte mindre än, 84 olika e-ämnen. helt sjukt. från och med nu ska jag köpa den fetaste cremefraichen och blanda ut den med vatten, istället för att göra som arla och ha i massa förtjockningsmedel och skit.

min frukost idag består av: - ett glas östgötamjölk, mellan. - en tallrik östgötafil med lite lättsockrad hallonsylt och kellog's special k classic. - två äntligen-mackor med vardera två skivor ost. undra hur många jag samlat på mig hittills. ska nog bli såndär som bara käkar frukt å grönsaker. å kött.


Kommentarer
Postat av: Hagge

Jag hade väntat mig en lite bättre utläggning än en kort lista när jag läste den väldigt intressanta titeln. Dålig expectation management Anni! I min värld måste man bevisa sina teser vet du, och ingenting är klart förrän man på lämpligt sätt knyter ihop säcken med ett "Carpe Diem! VSV", trodde du lärt dig det vid det här laget ;)



Jag gillar dock målen, borde visionsmässigt och matmässigt, höhö :) Måste dock ställa mig lite frågande till St Louis? Är det bluesen som ska bespara mig från bittra konversationer på MSN eller? :) Listan över andra amerikanska platser du säkert minst lika gärna vill besöka är lång! Du borde åka till USA och göra en stor road trip, där ett av stoppen kan vara St Louis.. Att du borde!



Får lov att tacka som ödmjukast för omnämningen här iaf. Hade jag haft en blogg så hade du lätt fått ett helt inlägg tillägnat dig, men nu tror jag nog att du får nöja dig med ett ironisk inslag i min facebookstatus ;)

2009-07-31 @ 09:55:34
Postat av: sofi

ta körkort det är väl överskattat? vad hände med vårat miljötänk? oså behöver du inte va bitter, vi kommer ju till till i karlstaaaa, och unnar och göttar oss :)

2009-07-31 @ 11:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0