diktatorn

idag har det varit alldeles för varmt på coopet. och då menar jag svettande varmt, så svettande att typ brallorna klistrade sig fast mot smalbenen...för att inte tala om innerlåren. återigen frågar jag mig, vad f-n hände med shortsen?

pappa iversjö fick avstämning idag. mamma iversjö var inte med. pappa iversjö berättade då att han fick klara sig själv ibland:)

annars var det faktiskt rätt bra kunder idag måste jag säga..trevliga avstämningskunder och inga jobbiga diskussioner kring återköp. eller jo, en..men hon va trög. och jag med lite. det löste sig i vilket fall som helst.

tror ra kan ha varit rätt nöjd med att jag, helt på egen hand, ordnade ny kod till kassa 5.

var även lite av en diktator mellan 17-19 ikväll. kände mig så. men det blev sjukt bra. och jag gav bra beröm till henne jag bossade lite med. och hon lärde sig något nytt. så ja, det var bra.

richard åker till gbg och varberg imorrn. lite avundsjuk. förhoppningsvis får jag en ledig helg i juli så jag kan göra samma tripp, lägger dessutom till en lite norröver med ljungskile med.

karlstad nästa vecka. ska försöka hinna träffa mina klasskamrater över en glass eller två.

gårdagen var ett stort steg i en riktigt bra riktning.


gonatt.


Kommentarer
Postat av: RA

Visserligen inga shorts...än.

Men jag slipper slips i värmen!!

2009-07-02 @ 00:11:56
URL: http://arvendal.blogspot.com
Postat av: elin

häftigt! ja det var riktigt kul att träffa honom igen. Ha en toppenbra sommar du med!! Ska du vara ngt i Finspång?

2009-07-02 @ 19:28:00
URL: http://elinska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0