det är inte svart, det är mörkbrunt!

jag kanske borde sova, har inte blivit så mycket med det de senaste dagarna nämlich. så mycket annat roligt på tapeten. bli full på en torsdag och 2x25-årsfest typ. att jobba väldigt tidigt är inte riktigt lika kul. gårdagen i ladan var i vilket fall som helst väldans trevligt. huvudpersonerna med flickvänner hade styrt upp det helt otroligt ba, inte minst genom att dra dit linedanceinstruktörer. hahaha. galet kul! femkamp blandat med tipspromenad inledde kvällen som sedan fortsatte med mat och dans och musik. vet dock inte om cottoneye joe spelade när jag hade åkt. bjuder på en ba bild. emmas kinder måste klassas som sjukt roliga!

 

jag har klippt av mig håret igen också. det är inte svart. men väldigt mörkt.

insåg just att jag är ledig nästa gång nästa söndag, då har jag jobbat väldigt många dar irad. tur jag gillar mina jobb. jag har funderat på en sak. eller jag funderar ju på rätt många saker. men om man märker att någon kan en sak som man själv inte kan, varför frågar man inte om hjälp då? sen funderar jag på vart rune anderssons fruga var igårmorse. de brukar ju alltid vara två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0