är man en dubbeldaim så är man

natten på statoil gick rätt fort faktiskt. kaka till johan som förgyllde den hela tre gånger. hoppas på att det går lika snabbt inatt, för när jag vaknar imorrn åker jag hemåt östergötland igen. snacka snabbvisit.



jag funderade i och med johans tre autografer på en sak. jag stod i kassan två av dessa tre gånger, och eftersom han är "känd" för mig tyckte inte jag han behövde visa leg (visserligen tryckte jag in hans personnummer, men ändå). MEN om t.ex. christer sjögren inte skulle haft kod på sitt kort (nu hade han ju det, tackålov), hur skulle det blivit då? skulle jag sagt "det är lugnt, jag vet ju att du är du...kompis". eller?

igår var en stor dag av 2009. jag körde bil. och inte bara körde, jag parkerade ljummas v70 med massa tujjjjboo! (kul att även "tujjjjboo" kommer från johan i sammanhanget, johan typ 4 år - äre tujjjbooo, äre djag iiin?) det ni!

när man jobbar på mack är man automatiskt bästis med alla väktare, poliser och ambulansmän. ungefär samma som att man är bästis med alla pensionärer om man jobbar på coop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0