1/3

nu har jag gjort min första helnatt på statoil, varav fyra timmar ensam. gick över förväntan faktiskt. dels jobbade jag med en bra kille och efter att han gått hem vid fyra kom det in några välbekanta ansikten, bl a en gammal (och framtida) klasskompis. tänk vad lite ett känt ansikte kan göra. timmen mellan 5 och 6 var galet seg så var rätt lycklig när en nyvaken medarbete klev innanför dörren och jag fick cykla hemåt i morgonsolen.

det hände väl bara en jobbig grej inatt. alla som känner mig kan nog nästan gissa vad det var, kissnödig... som tur kom pojkarna från ankan in och fick vakta stället under nån minut, de lovade att skalla ev. farliga personer.

inatt blire "bara" två timmar ensam, då äre dessutom ljust när jag blir lämnad. behöver dock kanske inte påpeka att jag inte är nå vidare värst peppad för 6 timmar själv på söndag...det rer sig! efter det är jag ledig i två dagar, vilket ska firas med ett träffa classmates. måste nämligen fira att 2 av mina 5 lediga dagar i juli förbrukas... hoppas på sol!

sen blire jobb ons-lör. hoppas kunna boka in en kväll (vin kanske?) med kusinfrun som är gräsänka framåt helgen, då hela JÄVLA min släkt har semester nu. pappa med storfamilj är på harö (drickandes öl nybadad när jag började jobba igår), mamma&lasse tillsammans med stormoster och familjer far till skanör på söndag, mostern ullra&ola startade sin europatripp i morse och richard&nutte&emma smygstartade med konsert i torsdags, låg på stranden igår och är dessutom på liseberg idag. nog är det väl litte synd om mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0