vaaaabäääääjjj

jag fick lite semester i helgen. efter jobbet i fredags tog jag packet och drog till varberg. i vanlig ordning kunde man lite på sj, garanterat sena. men jag har redan fått tillbaka mer än vad jag betalade för biljetten så jag är rätt nöjd. när jag tillslut var framme fick jag hypergod mat i mysig, men otroligt varm, lägenhet. lördagen bestod av mastodontfrulle (tack ämma!), lite stankikande med tillhörande glassätande, innebandy, friidrott och tacos. ett glas (eller två?) intogs också på kvällen. kan lova att bt har fått sig en rejäl utmanare i torres! blev väl även en match i buzz kan tänkas. söndagen bjöd på lika härlig frulle som lördagen. därefter tittade jag lite på marathon i pjamas när nutte&ämma hjälpte några att flytta, vilket även jag gjorde sen...okej, jag bar typ två skåpdörrar och ett hockeyspel. när vi var klara åkte vi till apelviken och tog ett dopp i havet, innan vi drog hem för lite monopol och buzz igen. frampå kvällen blev det även friidrott, hembakad pizza och slumdog millionaire innan jag somnade gott. när jag vaknade på måndagen var jag ensam eftersom jag inte vaknat vare sig när nutte eller ämma gick till jobbet. så jag tittade på nyhetsmorgon, åt lite frulle och gick till tåget. det tog exakt sju minuter, precis som nutte sa. mycket bra helg. den tackar jag för.

på vägen hem stannade jag en sväng hos emma i åmål, det var med trevligt:) och idag började skolan, woo! känns rätt gôtt faktiskt!

Kommentarer
Postat av: perryyyyyy

vad tyckte du om slumdog? när kommer du hem igen? när ska vi äta potatismos och må illa? när ska vi bli fulla ihop?

2009-08-25 @ 21:25:15
URL: http://pertan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0