tänk den dagen man hittar en karl man kan tänka sig att gifta sig med


Kommentarer

Postat av: Hagge

Jag hade väntat mig en lite bättre utläggning än en kort lista när jag läste den väldigt intressanta titeln. Dålig expectation management Anni! I min värld måste man bevisa sina teser vet du, och ingenting är klart förrän man på lämpligt sätt knyter ihop säcken med ett "Carpe Diem! VSV", trodde du lärt dig det vid det här laget ;)

Jag gillar dock målen, borde visionsmässigt och matmässigt, höhö :) Måste dock ställa mig lite frågande till St Louis? Är det bluesen som ska bespara mig från bittra konversationer på MSN eller? :) Listan över andra amerikanska platser du säkert minst lika gärna vill besöka är lång! Du borde åka till USA och göra en stor road trip, där ett av stoppen kan vara St Louis.. Att du borde!

Får lov att tacka som ödmjukast för omnämningen här iaf. Hade jag haft en blogg så hade du lätt fått ett helt inlägg tillägnat dig, men nu tror jag nog att du får nöja dig med ett ironisk inslag i min facebookstatus ;)

2009-07-31 @ 09:55:34

Postat av: sofi

ta körkort det är väl överskattat? vad hände med vårat miljötänk? oså behöver du inte va bitter, vi kommer ju till till i karlstaaaa, och unnar och göttar oss :)

2009-07-31 @ 11:20:53

när man lägger ut en kortare lista för att bevisa att man faktiskt inte är en bitterfitta, så äre fel på det med. det kunde man ju ge sig fan på. men är man ingen bitterfitta så blir man inte bitter. och eftersom jag inte är en bitterfitta blir jag inte det. "carpe diem! vsv" kommer när du minst anar det rolle. jag ska bara knyta ihop den berömda säcken som även du är inne på (det är nu du ska kika lite extra på titeln).

de där målen hoppas jag att jag kan uppfylla. matmålen blir det svåraste då jag tycker ALL mat är ALLDELES för god och kan äta ungefär HUR mycket som helst. att jag vill åka till st. louis beror helt klart på bluesen..eller så gör det inte det. svaret är enkelt, jag vill hälsa på min kusin som bor där tillsammans med tvättbjörnarna i hennes trädgård. och om jag ska göra den roadtripen du föreslår innebär ju det att jag måste ta körkortet först. för jaa sofi, körkort ska tas. det finns elbilar så mitt miljötänk försvinner inte för det;)

idag har jag träffat en söt bäse, farmor&farfar, mamma, richard..och jenny. hon är världens bästa. och nu, nu ska jag sova för att vakna till en av mina sista dagar på coopet för den här sommaren. efter i morrn har jag nämligen bara två dagar kvar, det i v. 34. nästa vecka spenderas i karlstad. och veckan efter hoppas jag på att få åka till varberg, vilket tyvärr ser rätt mörkt ut just nu:(

pussochkramochklappochgodnatt

Kommentarer
Postat av: Hagge

Jag förstår inte hur jag ska koppla titeln till att knyta ihop säcken? Känner du dig trots allt lite småbitter och menar att det inte riktigt går att komma ifrån så länge världen är emot dig och inte presenterar dig för en vettig karl? :) Gillart isf!



Jag menar egentligen varken att jag tycker att du är bitter eller att man inte måste få vara det ibland, men du vet ju hur roligt det är att vända och vrida på ett ämne där inte bevisen ligger på bordet, allt för att slippa instämma ;) Jag får för mig att det är ett vidgande av sina vyer.

2009-08-06 @ 09:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0