taggar tet

12-timmars väntar. 14-02. har ju ändå inget bättre för mig..eller nåt. blir lite så när man har f d kollegor...

skulle åkt till ikea igår, men det regnade så förbenat (okej, inte som i finspång...) så jag ska det nu istället. stannade hemma och städade både skåp och garderober. nödvändigt. vädret? jorå..solen skiner! dessutom ska jag nog köpa mig ett par jeans. det är nödvändigt. och det får man när man jobbat röven av sig i juli.

igår fick jag också ett infall, som jag väldigt sällan får, och köpte en trisslott. man blir nog anti av att jobba med det. fick dock ingen supertriss men vann 50 spänn ändå. 25+. sånt gillar jag. och på tal om supertriss är det en finspångare som ska skrapa i tv..igen! typ 5:e gången under det senaste året. 100 lök i månan i 25 år. det ni.

Kommentarer
Postat av: Hagge

haha köpa triss till sig själv?? det är inte bara vuxenpoäng anni, det är fanimej pensionärspoäng på det! vad kommer härnäst, ska du plantera tulpaner på balkongen och kalenderföra att du ska mata änderna i strömmen med brödsmulor eller? ;)

2009-08-14 @ 14:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0