när jag var typ 12 år

träffade jag maurice greene och ato boldon på dn-galan. greene som en gång hade världsrekordet på 100m, vilka han sprang på 9,79 som man då tyckte var en sjuk tid. igår sprang usain boltt över 2 tiondelar snabbare vilket är heeeelt stört i mina ögon! att tyson gay springer på 9,71 och och blir utklassad på 100m är väl kanske ännu konstigare.

jag gillar att så många friidrottsintresserade plötsligt dök upp på facebook.

nu är jag i katrineholm. hann bli nervös en kort stund efter degerfors när lokförarn säger att i kört på en älg. tänkte att jag skulle få tillbringa resten av dagen i skogen utanför degerfors och att min lunch hos farmor skulle spoljeras. men i själva verket ville de bara varna oss om det skulle vara älgrester på tåget när vi gick av. jag glömde kolla.

Kommentarer
Postat av: perry

älgresten? hehehehhee.. humor säger jag bara! :D

2009-08-17 @ 20:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0