ja men jag fortsätter väl jobba rå, när jag ändå är igång..

15.30-23.30 idag. ev. imorrn med. om absolut ingen annan kan. har lite att stå i känner jag. en del skola jag måste bli klar med den här veckan + att det kan va skoj att ha ett socialt liv nån gång emellanåt.

förövrigt mötte vi en ny lärare idag. på kursstarten tyckte jag hon verka som en riktigt tjurig kärring så tänkte både tre och fyra gånger att det nog inte skulle bli en så roligt lektion idag innan jag gick (mm, min cykelkedja hoppade nämligen i lördags och jag har inte riktigt haft tid att fixat) till skolan idag. och så kommer hon...och är skitrolig! då blir man lycklig!

nästa vecka väntar vandring! rätt nöjd med det uppblåsbara liggunderlaget jag kirrat!

fint med dubbel-/kvartettseger i finnkampen med dåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0