hahaha, älskart!

http://www.sf.se/filmer/film/15004033/Broellopsfotografen


då äre bara att vänta då. idag styrde jag med dricka på jobbet mellan halv åtta och två. avbrott för en halvtimmes lunch. det var väl sådär roligt med tanke på att det var 719 liter coca cola light beställt. annars hade det hänt en såndär sak på statoil förra veckan. en sån som numera verkar tillhöra vardagligheterna i alla företag jag jobbar för. först statoil, sen coop, och nu statoil igen. en del är så jävla dumma i huvet. tur det är deras problem.

i väntan på filmen ovan ska jag nog ta och titta på smala sussie nu. och äta ananas.


idag fyller sara 27 år, grattis till henne!



förresten gick jag in i en glassdörr idag. mindre bra. och en sak till. jag älskar tomas på mitt jobb som ska jobba för mig nästa lördag. detta betyder att jag kan åka till varberg, om de har tid för mig då vill säga. annars skulle det innebära att jag "bara" var ledig, vilket inte är så rackarns tokigt det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0