Ja just det, eftersom mamma har en lite speciell inställning till tågåkande.

Eftersom vi flyger så tidigt på lördag beslöt vi dessutom att åka tåg till Arlanda på fredag kväll för att någon skulle slippa köra oss mitt i natten. Min första tanke var såklart att jag skulle åka från Karlstad och så kunde vi mötas på centralen i Stockholm och åka Arlanda Express tillsammans. Men, eftersom mamma tror att hon ska sätta sig på fel tåg och uppenbarligen inte ser sig själv som läskunnig åker jag först till Sonstorp och så åker vi tillsammans från Norrköping. Dessutom fanns det inget tåg som passade så bra från Karlstad så det kanske inte var hela sanningen. Och dessutom får jag ju tågsällskap vilket inte händer varje tågresa direkt. Ååååh det ska bli så mysigt!
Här hade jag tänkt att bjuda på en bild från 2005, när jag var just hemkommen från Magaluf och mamma...hade väl bara haft semester. I vilket fall som helst, hon är brunare när vi åker än vad jag kommer vara när vi kommer hem. Men jag är inte bitter.

Kommentarer
Postat av: Anna den andra

2011-05-17 @ 14:02:42
Postat av: Anna den andra

Oj, haha, råkade skicka en tom kommentar tror jag. Kom helt av mig av bilderna, eller nåt. Det ser så härligt ut! Ååååh

2011-05-17 @ 14:03:45
Postat av: perry

fan ta dig som väljer grekland framför min 24årsdag?? uuhhääää

2011-05-17 @ 22:47:26
URL: http://letarefterframtiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0