♥ Granmyrsgatan

Tog mig en tur till Granmyrsgatan efter jobbet igår, alldeles för länge sen sist! På planeringen stod lite strandhäng. Planeringen fick inte stöd av han däruppe, som faktiskt stödde mig häromdan och höll igen lagom när jag skulle cykla hem från jobbet, och regnet stod som spön i backen (bra uttryck!) innan jag ens hunnit dit. Men eftersom jag bakat bullar på jobbet så var vi ju tvungna å fika i vilket fall som helst. Lagom när vi fikat klart sprack det upp och det blev lite strandhäng ändå. Håkan undrade varför inte jag ville bada.

Idag var jag ledig så då blev det lite häng på Granmyrsgatan igen, denna årets längsta dag. Idag innebar det också moster Gujes godaste köttbullar med brunsås och lingon. Jag hart bra! Ingvild grinar inte längre när hon ser mig, utan skrattar. Vet inte om det är bättre eller sämre.

Snart Berlin. Som jag längtat! Bjud gärna på lite bättre väder än vad Karlstad erbjuder. Just nu skiner, blåser och spöregnar det.

Vilka ska på Folksam GP Götagalan 2/8? Jag ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0