.

tror inte jag kan beskriva den lycka som infann sig i min kropp när vår kursledare idag meddelade att de plockar bort ett moment som vi skulle haft i slutet av maj. total lycka! jag fick vg i humanbiologikursen och nu har jag "bara" en inlämning kvar på mitt idrottsår. nästa vecka är det praktik och när vi är klara med dem är det snart sommarlov. vi ska ha lite friluftsvecka en sväng i juni, samt visa upp våra friidrottstalanger för uffe k. jag gillart! vi har gjort sommarschemat på jobbet och för första gången kommer jag att kunna åka å bada innan augusti, för jag kommer faktiskt vara lite ledig för omväxlings skull. jag tror jag kommer gillat. har en svag känsla av att mitt psykologiår kommer bli betydligt tyngre än idrottsåret. men jäklar i mitt hav vad spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0