"jag tänkte nästan det, med tanke på den ömsesidiga kramen"

Igår/inatt/idag jobbade jag 16 timmar. Dagen innan var jag på möte/partaj hos chefen. Jag gillar att jobba på Statoil! Och jag gillar min chef! Och mina jobbarkompisar! Morgondagen och tisdagen bjuder på friidrott på Tingvalla med Uffe K och Classe N. Jag bävar för att Uffe K ska få för sig att vi ska slå Classe N:s personliga rekord på 10 000m. På onsdag är det planering inför Kebnekaise och kursavslutning. I morse bestämde jag mig nog för att vänta med Keb till nästa år, med min nya klass. Får se. Morgondagen bjuder också på utvecklingssamtal med tysken. Kan bli intressant. Ska försöka att inte bli för arg, inte börja grina och vara nöjd. Men det blir jag aldrig. På lördag kommer Nutte, Emma och knodden hit. Vet inte ens när jag träffade dem senast. Kan med säkerthet säga att jag aldrig träffat knodden, för jag tror inte jag sett dem sen i julas. Blä. Och nästa tisdag åker jag hem. Eller bort. Eller vad det nu blir. Jag tror inte folk tror att jag kan må dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0