Ja, det var en kväll i juni, då när sommarn är som bäst

De senaste veckorna har jag hunnit träffa stadsloppsbesökare, grilla på Ljummavägen och äta upp mig ytterligare på Torgvägen, börjat sommarjobbet och gjort min första korvbeställning samt pratat med Johnny i Göteborg, tittat på en herrans massa fotboll, hållt i min första innebandyträning för Lesjöfors/Filipstads damer, poppat popcorn, firat världens mysigaste midsommar med familjen Eklund på Granymyrsgatan med sillunch, Bomstadbesök, diverse uppträdanden, grillning, kubbspel och jordgubbs- och citrontårta (och för att sedan spendera natten på Statoil...), försökt hänga lite i solen och längtat lite efter Harö.

Peptalk och grillning hemma hos chefen:

Några dagar i Finspång (med omnejd):

Karlstad:

Midsommarafton:

Är det någon som hört Karlstads Universitets reklam med Stefan Holm på Spotify? Maha!


ja du skulle sett din mormor, hon va lika grann som du
där hon dansade i gräset, likadant som du gör nu
hennes hår var blekt av solen, hennes mun var smultronröd
hon va ljuvlig som en lilja, hennes kärlek va som glöd


Nu ska jag se på fotboll och äta jordgubbar. Att jag ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0