livet på en pinne

när vi var i idre var vi det med två riktiga filosofer. dessutom fick vi besök av en tredje. de pratar väldigt mycket och talar om hur de har sitt liv på en pinne; en vecka i idre med underbara studenter som trots dåligt väder har ett gott humör. idag fick jag också veta hur lätt den där pinnen kan gå av. inte för att den gjorde det för någon av filosoferna men för att den gjorde det för en av mina närmsta. jag säger som så, det finns anledningar till att man inte ska beblanda sig med karlar.

idag blev jag än en gång medveten om hur mycket jag är dålig på. jag kan inte åka skridskor speciellt bra. och tyvärr är tydligen inte den ena filosofen kompetent nog att lära mig.

förresten undrar jag vart steffe holm höll hus idag? han skulle ju va med på vår kursstart!

Kommentarer
Postat av: perry

vill du veta vad du är bra på? att var en böna :D förrsten va steffe holm men mig ;)

2010-01-26 @ 16:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0