Dancing like there's no one there

Nu har jag varit i Finspång och ätit/fikat upp mig lite inför augusti. Känns rätt gôtt det! Innan det hade jag två helmysiga dagar, trots konstant spöregn, med Ullis. Tillbaka i Karlstad i torsdags, i det värsta regnoväder som nånsin skådats. Värre blev det när vi skulle åka till Filipstad och ena vindrutetorkaren pajja, självklart på förarsidan. Jag tippar på att Mippe fortfarande har nackspärr.

Igår fick jag återigen besök på jobbet, denna gång av min moster och hennes karl. Trivsamt! Några timmar senare kom en muppkund som hade köpt gasol. I vanlig ordning lät jag Andreas ta hand om karlgrejerna, så han fick både fixa gasolen och sparka loss en släpkärra. Själv sålde jag (alldeles för mycket) godis till Jörgen Jönsson. Jag tror han gillade mig.

Ska snart åka och jobba hela 4(!) timmar. Lovisa ska göra det hon är bäst på, nämligen mål, så jag ställer upp för Råtorps IK om man säger så! Och på tal om Lovisa. Imorrn innan jobbet ska jag göra något förhoppningsvis mycket trivsamt. Men det är inte officiellt riktigt än.

Tisdag: Ljungskile för hela slanten!

Och en anna(n) sak som är rätt så trivsam, är att söta Anna kommer hit och dricker en kopp kaffe eller två nästa helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är ju du som är söt!

2010-08-01 @ 18:07:26
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0