snacket går på kau

en annan av mina lärare frågade igår "anna, är du kusin med johan engberg?" jag svarade att jag trodde det var det jag var känd för.

haha, jag har absolut inget emot att bli förknippat med en så bra människa, absolut inte! men det roligaste var ju förmodligen när en tredje lärare fick det att låta som att jag flyttade till karlstad enbart för att johan bodde här. i själva verket svarade jag på frågan om varför jag valde karlstad "..//..sen är det klart det är skönt att veta att jag har johan (och pelle) så nära om det skulle behövas någongång"

men jag minns fortfarande mina utvecklingssamtal i idrott på högstadiet. jag var inte lika snabb som varken johan eller nutte. men spela innebandy, det tyckte han att jag kunde. alltid nåt.


Kommentarer
Postat av: Hagge

då kanske du skulle ta och spela lite innebandy..

2009-10-23 @ 11:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0