"pappa, pappa, det är din kusin anna"

ikväll har jag varit på granmyrsgatan och sysselsatt mig lite. eller rättare sagt var det väl heidi som sysslesatte mig. när hon hade visat pumpgubben pelle hade gjort la vi två pussel och spelade tjuv&polis. alla som minns tjuv&polis borde komma ihåg att det tog svinlång tid att spela. men nu serrni, nu var det lilla tjuv&polis. mycket bra spel. femte omgången hade heidi fortfarande inte vunnit nångång, medan jag och håkke hade två segrar var. snäll som jag är lät jag henne vinna.

fick också lite kvällsmat i form av den urgröpta pumpan som pelle gjorde paj, smakade faktiskt mycket bra!

imorrn skulle det göras spökbakelser på granmyrsgatan. och håkke var dagen till ära utklädd till pepparkaksgubbe.

när jag gick hem sa vi gonatt, å så gör nog jag med strax. imorrn äre jobb 7.3o-14. då anländer mami&lassi, finfint! mina hyllor ska sättas upp. ska nog flirta in ett besök till ikea. sen blire garanterat en sväng till stockfallet igen.

gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0