och då kommer känslan, den smygande känslan - den enda jag inte rår på

nyss hemkommen från bergslagshallen, inhandlade lite frukt till kvälla. om jag får i mig nåt ska tilläggas. i vilket fall som helst så vinkade jag åt en gammal skolkamrat där. haha. jag kände mig som 40 år typ. tur vi inte stannade och pratade (han va på väg ut och jag in), det hade blivit det gamla vanliga "vad gör du nuförtiden råå", "det va länge sen", "va kul å se dig". haha. otippat att det dessutom är på bergslagshallen man träffar alla kändisar. ojoj.

heldag hos farmor och farfar idag = proppmätt i några dygn. började med lite pannbiffslunch, jordgubbar till efterrätt och avslutade med en kladdkakefika innan jag åkte hem. då har jag ätit klart för den här helgen då. känns dock inte så lovande att jag ska tillbringa morgondagen på ljummavägen med fölket. jobb på söndag, den är rätt bra. ska bara bli typ 32 grader varmt då, joråsåatt. slutar 14 så hinner nog förbättra på fräknarna lite även då.

kaka på födelsedagsbarnet idag!

nu blire fotboll! peter jihde har lapat sol. ajöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0