nämen, trevlig midsommar rå!

jag gillar när det är mycket att göra på jobbet. vad jag inte gillar riktigt lika mycket är när våra kunder inte kan hantera att det är fler än just dem som handlar just då, att vi faktiskt inte ligger bakom alla fel, samt att de inte förstår att vi inte kan rå för när det blir avstämning. men sånt är livet i guess, tur man kan skratta åt det i efterhand. jag undrar bara hur man mår när man kommer hem efter att ha varit och handlat, och där varit så pinsam att både egna familjemedlemmar och andra kunder skämts ögonen ur sig å denne kunds vägnar. jag lär aldrig få veta för jag har inga planer på att testa.

därför(!) går dagens kaka till alla trevliga kunder! ni är guld!

imorrn blire jobb några timmar innan det blir midsommarfirande i eneby med kära vänner. ska bli rackarns trevligt! jag har bakat rabarberpajer dagen till ära, hoppas de går att äta!

jag undrade bra länge vem den trogna bloggläsaren var, men nu har jag klurat ut det. och det var inte helt oväntat vem! glad midsommar till dig/er!:)

efter morgondagens jobb dröjer det ända tills onsdag innan jag ska till coopet för jobb igen. ons-tors nästa vecka, och ons-tors veckan efter. sen blir karlstad en sväng innan jag åker tillbaka å jobbar en himla massa i juli. känns ba, mycket ba!

Kommentarer
Postat av: Harry girl

Idag var det fan inte roligt att jobba skluttan.

Herregud. Mitt huvud sprängs.

Absolut dagens kaka till alla trevliga och glada kunder som fattar att vi gör vårat bästa! Hade gått och hängt mig själv idag tror jag om det inte var för dem och andra sköna coopare.



Dagens bajskorvskaka till alla andra.... och de var minsann en del idag.



Glad midsommar sklutti lutti!! :o)

2009-06-18 @ 23:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0